onsdag 18 februari 2009

you make me fly, up in the sky

Imorse klockan tio kom fredde hit och höll mig i sällskap tills bellebula, malin och lisa kom hit :) åh, jag älskar dig bbyY Men iaf, han och jag lagade mat, som blev så otroligt god! Och eftersom jag är så jääävla bra i köket, utmanade han mig på en kökstävling, en äkta en! Där min mamma köper varorna, så ska vi laga en rätt sen ska typ några bedömma den - good luck chuck (Y) JAG KOMMER VINNA! <- men gör jag det, är inte vi kompisar längre. ''För det är ju pinsamt att förlora mot en tjej som är yngre'' höhö

Det blev en trevligt tjejmiddag må jag säga, mycket snack och lite verkstad :) Så söta mina flickor är, jag älskar er. MEN - bellebula glömde säsong fyra av oth :( men får den imorgon!
men jag kan trösta mig med att ikväll börjar äntligen grey's. wiiiowaaaaah!!!

- vi är så nära att man snart kan röra vid det, snart så älskling. Snart kan vi bli en Y

Inga kommentarer: