fredag 27 februari 2009

words we could never found

Då har vi stannat här, och vi kommer stå kvar föralltid. Som en bästa vän, den som har mitt hjärta, som en betongvägg står vi fast. Bakom rödljuset, hand i hand, som vänner

Sista dagen i varmköket, på denna terminen. Känns både skönt, men ändå trist, eftersom alla grejer lixom händer där. Istället är det två dagar i serveringen nästa vecka, sen är det bara kallköket som gäller :) Slappt och skönt, ända fram till sommarlovet! Efter skolan fick jag köpt mig en serveringskjol, så snyggg är den. Sen var det planerat att jag skulle åka till tyringe, men se som det gick.. En annan dag bellebula, snart

Så jag ska väll pallra mig ner till nina och nettan <- är lixom tvungen
Bara sitt och göra ingenting, för jag är så jäävla trött i kroppen, huvudet och fötterna 'o'


--------------------------------->

Äntligen Caroline, snart är du framme.
Snart är den långa resan slut, snart är du hemma.
Hos mig&hos alla andra. Vi älskar dig Y

Inga kommentarer: