måndag 16 februari 2009

i'll be your crying souldigger

Det går inte en ända dag utan att jag tänker på dig caroline, du får mig att fortsätta kämpa fast allt är svårt utan dig.. Jag saknar dig varje dag, något så otroligt. Men vad hjälper det at tjag skriver det här? du mår ju inte bättre för det, tyvär.. Men du är så stark snäckan, fortsätt så! Du får mitt hjärta att slå, fast du inte anstränger dig, du bara är där. Jag älskar dig, härifrån till evigheten

På onsdag ska jag bevisa att detta halvåret på h&r har gett utslag! Mina största idoler kommer hit (höhö) lisa, bellebula och malin! och dom ska då få en jävligt god middag och trevligt sällskap, av mig :)

Nej nu ska jag föna håret, bestämma en god efterrätt och krypa ner i min säg med en stor kopp te och kolla på 'another cinderella story'' och lite oth :) för imorgon, väntar mitt hjärta

''if you always do what you always done, then you will always get what you always got''

Inga kommentarer: