måndag 2 februari 2009

Be yourself. But make sure you fit in

Slutade skolan tidigt idag, men gick och fikade en runda med hanna på stan :) Alltid lika trevligt med henne.. Eftersom det var måndag och vi inte snackat så mycket på hela helgen, blev det en jävla massa skvaller. Alltid lika kul att höra och att diskutera

Nu har jag äntligen tagit mig orken att gå och sola, så om en timme när oth är slut går jag till persgården och solar i en halvtimme - mums
Sen ska jag väl ta tag i lite saker också, få allting uträtt och gå vidare med eller utan allt

Jag övar även på mitt tal till pappa - ''vi skiter i allt, låt mig gå till bj'' talet! önska mig lycka till (y)

Sometimes pain becomes such a huge part of your life that you expect it to always be there, because you can't remember a time in your life when it wasn't. But then one day you feel something else, something that feels wrong, only because it's so unfamiliar. And in that moment you realize you're happy.

Inga kommentarer: