fredag 16 januari 2009

i wear a halo when you look at me

Då åker fredde imorgon, klockan 4, åh vad jag hatar det.. Jag vill ha honom här hemma, jag hatar att vara ensam. Men jag tror nog han behöver en veckas semester, för att komma tillbaka till hans kropp i sig själv. Ja det är väl ingen mer än jag som fattade den meningen och han själv om han nu läser den vill säga. Men iaf, kommer sakna honom otroligt mycket.

I morgon hade jag tänkt att åka till Caroline, längesen jag var där nu, saknar henne som fan :(
Jag vill bara att hon ska komma hem. Men det är bättre att hon ligger där och hämtar sig sakta än att hon vaknar upp av en chock :) Men hon är saknad här hemma, snäckan.
Har även lite brev och grejer till henne
Men det blir nog bra tror jag, eller jag vet att det blir det eftersom hon är så stark som hon är!
Och jag älskar henne, härifrån till evigheten

Inga kommentarer: