onsdag 7 januari 2009

back in action

Ja då börjar skolan igen, vilket betyder att min blogg kommer upp på benen (Y)
Lov är lov, då tar jag paus från bloggen för att göra allt annat jag inte kan göra när jag går i skolan.

Allt har hänt under lovet, uppgångar som nergångar. Men jag har klarat allt och det är det bästa.
Jag har träffat caroline för första gången, herregud vad det var skönt att träffa henne. Jag fick inte ur mig så mycket förutom tårar.. Men det var så skönt att se henne, hålla henne i handen och bara titta på henne för herregud vad hon är fin när hon ligger där. Hon tittade på mig en gång, länge, kramade min hand extra hårt precis som om hon ville bevisa att hon såg att jag var där. Jag vet inte om hon kan se mig, men jag vill tro att hon kan det..
Fredde och jag har äntligen bara varandra, som är otroligt underbart!
Jag har allt nu, precis allt man kan önska sig - förutom att mitt allt, min syster, min bästa vän, ligger på sjukhus. Men jag vet att hon snart kommer hem och när hon gör det kommer jag finnas där för henne precis lika mycket som dom senaste elva åren, för det är precis så länge vi har känt varandra iår, 11 år :) och jag älskar henne, som ingen annan kan

xoxo

Inga kommentarer: