fredag 12 december 2008

lämnar du mig, kommer jag med dig

Varför just dig carro, du kan inte sluta nu ditt liv har precis börjat. Fan, jag kommer inte klara det utan dig, det går bara inte.
Vi har gått igenom 10 år, du har varit min bästa vän i 10 år och jag kommer inte släppa dig.. Gör det carro, överlev detta jag vet att du klarar det, var stark, kämpa.. <3



Och ni som aldrig träffar henne eller aldrig har varit med henne kan ju ta och dra! passade det inte när hon mådde bra passar det fan inte nu! Hon mår inte bättre av att ha falska vänner efter sig, för fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

hm, det känns som du syftar på mig där? ialf, jag vet att jag inte har pratat med carro på länge. men dte har jag ju inte med dig heller, men det är väl klart jag hade brytt mig om något hade hänt dig, eller hur? jag vet att jag inte hört av mig till någon av mina vänner jag hade innan jag flyttade till båstad, men det är så mycket som händer där. men det betyder ju inte att jag inte tycker om er mindre för det..