torsdag 13 november 2008

at the end of love

Svårt att förstå, eller är det bara jag som har kluddat med tankarna?

Det slutar ju snart nästan alltid med att jag blir ensam i slutet, kanske är det bäst att sluta hoppas? Men, jag vill inte! Jag vill inte vara den som står kvar själv för jag har gett upp för tidigt, jag vill hålla fast och kämpa om det jag vill ha. Är man inte villig att kämpa, är det inte lönt att uttala sig om sina känslor. Jag vet vad jag vill ha och jag har velat det i två månader, drygt. Jag mår som bäst, men också som sämt av allt som händer imellan allt. Men jag vill ha det, nått så in och jag är är så jävla säker på att det kan bli mitt.

Bara man säger rätt saker, vid rätt tillfälle så ska det väl ordna sig.. eller?
Ja jag håller fast, tills någon bevisar motsattsen

xoxo

Inga kommentarer: