måndag 8 september 2008

goodbye to you

Min förkylning börjar nu gå över, tack gode gud :) Har nu fått börja använda tjocka strumpbyxor, bara för mamma klagade på att min förkylning berodde på att jag var väldigt kall klädd! mammor..

Skolan idag var väl helt okej, förutom att jag inte hade någon första lektion men fick inte reda på det förens jag kom till skolan.. snark! Imorgon har jag ingen matte på morgonen, kan alltså ta tåget kvart över åtta, skönt. Sen på onsdag börjar jag tio, det kan inte bli bättre ;D Så jag behöver inte gå upp tidigt förens på torsdag igen!

Min helg börjar nu arta sig, redan (Y) På fredag ska jag nog till Tyringe, leka med frida, som tyvär inte blev av förra veckan :/ Sen lördag blir det dk med grabbarna och carro :)) Fast söndag vet jag inte riktigt.. hmm
Sen ska jag till k-stad nästa fredag när jag fått pengar ;D Har siktat in mig på en super duper fin kjol, eller ett längre linne med spets i ryggen.. Får se på vilket humör jag är på då :) Men jag och anna ska iaf dit och strosa, flumma och fika :) Sen den lördagen där, är det fest ;D välplanerad månad och allt :)

Förövrigt känner jag mig väldigt iaktagen i skolan, en viss snubbe klär av en med blicken. Lite smått scary :S

Snart kommer mamma hem från k-stad :) Då får vi ta och höra om det har hänt något med bebisen, när dom ska ta den och en massa annat! Den kommer iaf inom 2 veckor typ :)

men men, so long*

Inga kommentarer: