tisdag 2 september 2008

finaly <3

Nu är den äntligen gjord :) Jag är så fett nöjd, tack pappa jag älskar dig <3
eftersom inte bilden går att ladda upp så kan jag inte visa den.. men men


Tisdagar är ganska plågsamma i skolan, är hemma tjugo i fem! Det är jag i och för sig imorgon också, men då har man roligare lektioner! Har jag otur, är jag hemma tjugo i fem på torsdagar och fredagar också :/ Och det är inget man vill precis..

Jag har absolut inga planer för helgen :S känns ganska tomt! Tänkte se om jag och brudarna inte kunde käka lite och bara prata strunt och skratta? :) det är alltid något som uppskattas!

Och om någon annan har något förslag kan dom ju höra av sig, simon du kanske är intreserad av att hitta på något? det var ju ett tag sen vi sågs, tyvär :'/

Nej, nu ska jag nog ta ut mina glas ur solglasögonen sen kolla tv, tjingeling*

Inga kommentarer: