onsdag 17 september 2008

day after day

Min tittare är nu inte bara en tittare utan en ''kompis'' man kan inte kalla honom för en äkta kompis för vi känner inte varandra kiktigt än! Men det kommer :)) hoppas jag (A)

Skolan går hyffsat fort nu för tiden, imorgon är det redan torsdag och då är det dax för köket ;D Sen hem och leka med carrow, det var ett tag sen man såg den pinglan! Fett saknad :'(

Eftersom jag nu kan äta en sorts äppel, har jag absolut inget sug efter sötsaker :O Det är helt otroligt, jag hade kunnat leva på det innan och nu vill jag inte ens ha det! Äppel är min nya kärlek, jag kan inte få nog! Jag har alltid önskat att jag en dag skulle få sätta tänderna i ett saftigt äppel, men chanserna var väldigt små! En tugga = upsvullen kliande hals och utslag.. Men nu kan jag ju lixom äta en sort, jag är helt överlycklig! Jag hoppas lite kilo kan rasa nu, eftersom jag också har gett mig FAN PÅ att jag ska börja träna!

Snart blir jag även storasyster, igen! Ganska trevligt om man bortser från blöjor, skrik, kräk, skrik skrik och skrik :)) Men annanrs ser jag fram emot det :)

Skolfottona har äntligen kommit och dom blev bättre än jag trodde. Så detta kan mamma få hänga upp på väggen, alla andra är pinsamma!

Nej, nu är det snart top modell! Ska hinna ut och palla äppel, packa väska och spela spel :)

tjoo*

Inga kommentarer: