torsdag 21 augusti 2008

allvaret är igång

Idag provades det kökskläder och jag må då säga att stilig som attan blev jag :) Imorgon blir det första dagen i köket, vilket jag har längtat efter.. Nu kommer allting kännas som på riktigt. Man orkar inte med en massa information, man vill komma igång direkt! Så det blir kul imorgon, ser fram emot den dagen!

Sen efter skolan ska jag vara med Friida (!!) och det ser man ju inte fram emot lite heller ;O Nej, utan super duper mega mycket! Jag lär få ha med mig 2 liter vatten, så torr jag kommer bli i munnen efter allt skrattande och pratande! :DD men sånt tycker vi om :)

Annars i helgen händer inte så mycket tro jag, på lördag ska vi ha kalas för ebba, sen ska jag nog ut på kvällen :) sen vill både carro, cornelia och mackan ses, så jag får klämma in det någonstans! men det fixar jag, så det kommer bli super bra :)

men så länge, ha det fint :*

Inga kommentarer: