måndag 16 juni 2008

sommaren regnar ju snart bort!

Det var ett tag sen sisst! Har varken varit på humör eller hunnit skriva.. Så jag fick ta tag i det nu, eftersom sen i fredags har jag haft all tid i värden, ungefär!

Nu är det då äntligen sommarlov, väldigt skönt! Det tråkiga är att det inte är så jävla fint väder, men det kommer väl :)
Lite trist var det att sluta, kommer sakna det mesta :/ men vi lär väll se varandra på fester och i sommar och så :)

Jag vill att det ska bli fint väder nu någon dag, så man kan ta med sig ett gäng och åka till hbg och bara slöa en hel dag :)

men kärleken går det skit just nu - många är kära i mig men jag vet inte själv hur jag känner..

vi får se, jag lär väl inte skriva så mycket under sommaren men ni får ha det så bra :)
ha ett fett bra sommarlov, det tänker iallafall jag ha :) pussss <3

Inga kommentarer: