fredag 25 april 2008

'hearts'

Var på linnéskolan, eller själva resturangskolan, igår då. Fick se typ några som skulle gå där, kan då säga att det var en jävla blandning av ''stilar'' från svarhåriga jag vad man nu kallar det, till golf bögar! Oh yes, jag som hatar golf och allt som har med det att göra (Anna, inte din familj^) kännde bara för att slå killen, eller killarna! Sedan var där ett par stycker, typ 2, som verkade normala.. Men alla var ju inte där, så hoppas på det bästa nu :) Bästa Anna ska iaf gå på Linnéskolan, yay <3

Imorse vaknade jag upp med en svullen hals som var utan röst! Kändes förjävligt :/ Men, upp och till skolan bar det av.. Sket i dom två sista lektionerna idag, jag och Anna satt mest och flummade och åt glass utanför ozvald med Dennis, Johan, Kevin, Henke och DK :) Sol var det minsann, och det satt då fan inte fel!

Sitter även och lyssnar på, förhoppningsvis, vår avslutningslåt! Åhh, helt jävla kär i den. Känner på mig att jag kommer böla som fan iaf..
Dennis sitter även nu och snackar med mig på msn, eller just för tillfället är han på ica med sin mamma, snutte ;) men när han är hemma snackar jag med honom. Lika torr humor som jag, perfekt alltså!

Jag vill sätta upp vår stutsmatta, men orkar inte göra det själv och papi är inte hemma, blöö :(

Ikväll händer inget, jag ska försöka prata så lite som möjligt. Vilket kommer bli svårt, jag hatar att vara tyst.. Sen ska jag även knarka halstabletter och dricka en massa te. Det blir säkert skit bra, jag känner mig bara så jävla slö. Vill ner till ica och köpa majskolvar, till vi ska grilla ikväll, och en påse godis jag kan ha när jag ligger ensam i min säng och tittar på Grey's. Är snart på avsnittet när Denny dör, det är det bästa avsnittet i serien, jag bölar lika mycket varje gång och jag trättnar aldrig. Har jag inget att göra ibland, sätter jag på det avsnittet och gråter lite.. Känns alltid bättre efter det :)

Kommer säkert bli en bra kväll, Grey's räddar mig alltid

Inga kommentarer: