måndag 31 mars 2008

vårkänslan blommar

Kändes ju jävligt segt imorse när klockan ringde. Har inte sovit många timmar inatt, blev typ 5. Ännu sämre kändes det när man kom till skolan imorse och insåg att första timmen bestod av matte, yes! Gjorde inte ett ända tal, satt och halvskret för att han skulle tro att jag var aktiv, blöö! Vaknade till på Idrotten, och sedan mat. Sen fick jag en jävla massa överskottsenergi, och kramp i magen så mycket jag skrattade

Ska snart ta tag i mina engelska böcker och läsa lite, prov på ondag. Då även jag och älskling varit tillsammans i 10 månader, tänk vad tiden går fort, Underbara månader :)
''Kalas'' eller ja, tjejkväll hemma hos Alexandra på fredag, hon och Malin fyllde år för ett tag sedan :) Trevligt trevligt!

Nej, nu blir det hata göteborg och ett glas cola

Inga kommentarer: