söndag 23 mars 2008

Söndag

Pappa har nu kopplat ihop vår gamla dator med vår nya, hållt på hela dagen. Så nu sitter pappa och spelar på ena datan och jag sitter på golvet framför den andra i tv rummet där mamma och ebba kollar på tv, haha! André sov här från igår till idag, men åkte hem vid två, men har haft det mysigt :) Stack till Emma vid 4, kollade och snackade med dom som skulle till Ekebo. Haha, att man ser ut så när man ska ut, det har jag aldrig tänkt på.

Dom sprang runder som galningar; den ena åt mat, den sndra bytade om, den tredje plattade håret, den fjärde sminkade sig, och alla hade PANIK! Och jag satt på sängkanten och kollade på.

Matilda ska även ha tjejkväll på fredag till lördag, HJÄLP! Jag kommer inte kunna sova på hela natten, tur att det är fredag till lördag så jag får en '' sova ut'' natt innan skolan igen. Dom kommer vara 5 brudar, fem skrattande och galna brudar från tyringe ;o Herregud, och alla ska sova här...

Sitter nu och kollar på Djävulen bär prada, bra film än så länge.. ska snart kolla Cold Case sen kallar sängen och ett telefonsamtal till älskling :)
Ska även åkta till fagerhult nu någon dag, det är mycket nu..

Inga kommentarer: