onsdag 26 mars 2008

Sömnlösa och ensamma nätter

Kände mig seg i hela kroppen igårkväll, så jag kollade klart på Äntligen hemma sen gick jag till sängs. När jag väl hade lagt mig i sängen, så slog allt om! Jag blev hur pigg som hällst! Bestämde mig då för att Börja kolla om min Grey's Anatomy box, och kollade heeeeela natten lång.
Hörde att mammas klocka ringde ca. halv fem imorse. Så då tänkte jag att jag kanske skulle försöka sova iallafall. Somnade 20 minuter senare, och sov till 9. Men jag känner mig inte tröttare än vanligt.

Idag ska jag ta tag i att olja mina hyllor, har inte gjort det än.. Sen vill jag även köpa ljus, men ja, haha! Har redan för många, men vill ha fler.

Nej nu ska jag gå och äta frukost, sen ska jag nog börja med hyllorna.
Och ikväll är det även Grey's Anatomy, mums!

Inga kommentarer: